سلام ممنونم که به وبم اومدید لطفانظربدید حتماجوابشو میدم یامیام تووبتون اگه هم نتونستم وارد وبتون بشم

 

 

زیرش جواب میدم مطالبم هم خنده دار هست هم عاشقانه بعضیاشم خودم می نویسم 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

گیلدا
ساعت0:35---24 شهريور 1393
وبت عالی بود عزیزم به منم سر بزن

سارا
ساعت23:29---20 اسفند 1392
سلام وبت خیلی باحاله.بیای وبم خوشحال میشم.پس منتظرم.ممنون.

شهاب
ساعت22:00---3 اسفند 1392
سلام رفیق، وبت زیباست از چندتا از مطلبت خیلی خوشم اومد.وبمو برات میزارم دوست داشتی بهم سر بزن و اگه از وبم خوشت اومد منو با نام ترشحات مغزی یه روانی و آدرس http://tmyr.rozblog.com/ لینک کن و بعد خبرم کن تا من هم لینکت کنم.منتظرتم
پاسخ:حتما


Mr.MOBHAM
ساعت16:32---2 بهمن 1392
وبلاگ مزخرفی دارین
پاسخ:خب اینم نظرشماست


وحید
ساعت0:02---7 آذر 1392
سلام خوبی؟؟؟؟؟؟
وب خوبی داری
به وب منم سر بزن منتظرمااااااا


pouya
ساعت13:34---23 شهريور 1392
وب زیبیایی داری به من هم سر بزن

rozhina
ساعت3:36---26 مرداد 1392
azizam khei.li web ghashangi dari ba ahangesham koli hal kardam age khasti ye sar be webam bEZAN bye

soren
ساعت20:16---24 مرداد 1392
خلیی عالی بود به من هم سر بزن

m.jaguar
ساعت14:07---10 مرداد 1392
من تورو لینک کردم تو هم منو با عنوان وبلاگ شخصی مهدی جگوار لینک کن

rasol
ساعت10:12---8 مرداد 1392
سلام مطالب وبت خیلی خوبه به من یه سر بزن اگه خواستی تبادل لینک کنیم خبرم کن.اگه میخوای از وبت پول در بیاری حتما روی تبلیغات کلیک کن.منتظرم.

شقایق
ساعت9:57---8 مرداد 1392
سلام دوست عزیز.بسیار جالب و دیدنی بود.شما از وبلاگ ما دیدن کنید.ضرر نداره به خدااااااااااااااااا. ممنون میشم.تا درودی بعد بدرود.

سینا
ساعت22:54---5 مرداد 1392
سلام دوست خوب
وب سایتتون عالیه و با سن کمی که دارید شما میتونید در آینده بهترین وبسایت روداشته باشید
جای پیشرفت برای شما خیلی زیاده
آرزوی موفقیت برای شما دارم


مهدی
ساعت21:34---3 مرداد 1392
سلام.
وبت باحاله.
به وب منم سر بزن:
englishstories.lxb.ir
بیا تو وبم، تو نظرسنجی شرکت کن، تو وبم عضو شو و از همه مهم تر نظر یادت نره.
راستی من تو رو لینک کردم پس تو هم من رو با اسم " داستان های کوتاه و بلند انگلیسی رو اینجا پیدا کنید!!! " لینک کن.


مهدي اريا
ساعت21:26---3 مرداد 1392

سلام دوست من! من به طور اتفاقی به وبلاگ شما برخوردم!متوجه شدم از نظر محتوا و متن در حد عالی می نویسی!خیلی برام جذاب بود.من مدیر اصلی چت روم شبگرد عاشق هستم این چت روم یکی از چت رومهای طلایی آی آر چت محسوب میشه و کاربران زیادی داره خوشحال میشیم از شما به عنوان یکی از مدیران استفاده کنماگر تمایل به اینکار داری به من ایمیل بزن و یا بعد از وارد شدن به چت روم از طریق منوی تماس با مدیریت برام پیام بگذار شماره تماس 09357131320 یا میتونید کد چت روم منو تو وبلاگتون بذارید و خودتون هم مدیریت کنید http://shabgard.irchat.ir ariyamahdi@gmail.com

اگه خواستين كد چت رومو تو متن خوش امد گويي در ادامه مطلب گذاشتم اين كدو تو اسكيريپهاي اختصاصي وبلاگت بذار تا هم بازديد كنندههات بيشتر جذب بشن و هم خودت يه چت روم داشته باشي تو وبلاگيت يا حق...


پریسا
ساعت13:58---2 مرداد 1392
سلام چندتا مطلب جدید گذاشتم تو وبلاگم بیا ببین و نظر بده.روزخوش.خدانگهدار

zohreh
ساعت21:02---1 مرداد 1392
zohi.loxtarin.com
webe to0o0o0opi dari
be manam sar bezano age khasti linkam kon plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 30 تير 1398برچسب:, | 17:35 | نویسنده : حالایه چیزی هست |
  • لیموزین
  • پنس