آهنگ به درک علی عبدالمالکی

از وقتی عبدالمالکی آهنگ (خب به درک) رو خونده به هر کی هر چی میگم میگه : خب به

 

درک ...... سرما خوردم فکر کنم ...خب به درک ..... میخوام برم دستشویی ...خب به درک...

 

به مامانم میگم گشنمه میگه خب به درک....بابایی کاغذم تموم شده اومدنی میگیری؟...خب

 

به درک....

 

بابا علی آقا بیکاری از این آهنگای بدآموز میخونی؟ اصلا من هفته آینده اهنگ (باشه عزیزم)

 

 

رو با کیفیت عالی روانه بازار میکنم بزنه رو دست این آهنگت... والا سرخورده شدم انقد

 

بهم گفتن به درک

 


نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت10:25---2 مرداد 1392
سلام
ممنون از این که به وبلاگ من اومدی و نظر دادی
www.happy_m_happy.loxblog.com
دوست داشتی بیا


ناشناس
ساعت16:37---20 تير 1392
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون....
پاسخ:خیلی ممنونم 18باردیگه برام بفرستید هرکاری کردم نشدبیام تووبت نمی دونم چراامروز اینجوری شده


ناشناس
ساعت16:36---20 تير 1392
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:, | 13:51 | نویسنده : حالایه چیزی هست |
  • لیموزین
  • پنس