پسر همسایمون دوسال ازمن کوچیک تره اومده به داداشم می گه من شماره ی دوستمو بهش بدم اونم

 

دوهزار تومن !! به من بده حالا موندم با این همه پول چیکار کنم سرمایه گذاری کنم خوبه؟ یه جا ی خوب

 

برای سرمایه گذاری به من پیشنهاد کنید ممنون می شم تازه داداشم می گه نصفشو خودم

 

برمی دارم   خدامر گم بده(خدانکنه)من که شمارشو نمی دم من دوسال پیش به این فک می

 

کردم که موجودات فضایی وجوددارندیانه!



نظرات شما عزیزان:

روژینا
ساعت21:42---18 تير 1392
عجب بابا خب اگه نگهداریش واسه ت سخته بیا بدش به من پشیمون نمیشی وب خوشگلی داری عزیزم خوشحال میشم اگه به وب منم سر بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 18 تير 1392برچسب:, | 20:42 | نویسنده : حالایه چیزی هست |
  • لیموزین
  • پنس