دیروز رفته بودیم بیرون همه پیاده شدند ولی من دیگه توماشین موندم یه پسر افغانی باشلوارکردیش  7-8 دور دور ماشین زد خیلی ترسیدم رفتم برا دوستام تعریف می کنم  میگن چقدر خودتو  تحویل می گیری اون ازتو خوشش نیومده ازماشین خوشش اومده الان  افسرده شدم  یعنی اون افغانیه منو نمی خواد

 

 

 

می دونید بهترین موقع براتکه انداختن به پسردختراکیه؟وقتی داره بادوست پسریا دوست دختراشون حرف ی زنند باورکنید هیچی جواب نمی دند یه حالی می ده تجربه داشتم

 

 

 

 

 

 

 

به نظرشماهرکسی درخونه هارو بزنه وفرارکنه بچه حساب می شه؟عایا؟

 

 

رفتم باکلی ذوقو شوق  کفش پرفکت استپز گرفتم یکی بهم میگه تو کجاتو می خوای لاغر کنی یکی میگه تقلبیه  اصلا فک کنم بادمپایی قرمزام بیام بیرون کم تر بهم گیر می دن

 

یه چیزی بگم این دفعه این مطلبو ازجایی کپی نکردم خودم نوشتم باورتون می شه!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 16 تير 1392برچسب:, | 9:20 | نویسنده : حالایه چیزی هست |
  • لیموزین
  • پنس