اهنگ

 

چشات منو داده به دستای باد دلم عشقتو ازکی بخواد دلتو بادلم به سادگی را

نمیادببین دل من درارو روهمه بست  تودلم کی به جزتو نشست آخه عاشقتم توبه

عاشقی میگی هوس همش هوس توروداره دلم دیوونته چاره نداره دلم به تودلوبسته

دوباره دلم عشق توکاردلم نفس نفسم تورودادمیزنه نفس توی سینه صدات میزنه نگاه

تومثه جواب منه تعبیر خواب منه دلم دیگه درگیر عاشقیه توی قلب توآخه کیه که بهم

نمی گی مادوتادلمون یکیه نذاردیگه سربه سردل من اگه دربه دربه دره دل من ولی

جای توئه دیگه تودله غافل من آره هوس توروداره دلمدیونته چاره نداره دلم به

تودلوبسته دوباره دلم عشقتوکاردلم نفس نفسم تورودادمیزنه نفس توی سینه صدات

میزنه نگاه تومثه جواب منه تعبیرخواب منه تعبیرخواب منه
یکی هست توقلبم که هرشب واسه اون مینویسمو اون خوابه نمی خوام بدونه واسه اونه که
 
قلب من اینهمه ییتابه یه کاغذ یه خودکاردوباره شده همدم این دل دیونه یه نامه که خیسه پر از
 
اشکه وکسی بازم اونو نمی خونه یه روز همین جا توی اوتاقمیه دفه گفت داره میره چیزی
 
نگفتم آخه نخواستم دلشو غصه بگیره گری  میکردم دروکه می بست می دونستم که میمیرم
 
اون عزیزم بود نمی تونستم جلوی راشو بگیرم می ترسم یه روزی برسه اونونبینم بمیرم تنها
 
خدایا کمک کن نمیخوام بونه دارم جون میکنم اینجا سکوت اتاقوداره میشکنه تیک تاک ساعت
 
رودیوار دورباره نمیخوام بشه باورم که دیگه نمیاد انگار

 

 کد های پیشواز ایرانسل آلبوم یکی هست

٣٣١٤٧٣٨ ارزو

٣٣١٤٧٢٩ باید کاری کنی

٣٣١٤٧٣٢ برو

٣٣١٤٧٣٣ به خدا

٣٣١٤٧٣٠ بیا برگرد

٣٣١٤٧٣٤ خاطره ها

٣٣١٤٧٣٥ دقیقه های اخر

٣٣١٤٧٣٧ دیدی

٣٣١٤٧٣٦ عشق یعنی این

٣٣١٤٧٣١ نبض احساس

٣٣١٤٧٢٨ یکی بود یکی نبود

 ارسال کدبه 7575



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 9:52 | نویسنده : حالایه چیزی هست |
  • لیموزین
  • پنس