پاك مي کنی... مسيجاش ديليت مي شه...

به دوستات ميگي حق ندارين جلوم اسمشو بيارين به خودت تلقین میکنی که فراموشش کردی اما..
با جاي خاليش تو قلبت چيكار مي كنی؟؟ با اين همه تشابه اسمی چيكار مي كني ؟؟
با اهنگايي كه باهاش گوش ميكردي چيكار مي كني؟؟
وقتي غذايي كه دوس داره رو مي خوري و يادش میفتی چيكار مي كني؟؟
 وقتي ازت سراغشو مي گيرن چيكار مي كني ؟؟

وقتي تيكه كلامشو مي شنوي چيكار مي كني؟؟؟

 
 
مـــذکر عزیــــز : " مـــــــــرد " بـــاش !
 
زمیــــن به مــــرد بودنـ ــــت نیــــاز داره
مــــرد باش ؛ نـــه فقط با جســــمت ! 
مـــــرد بــــاش با نگــــاهت ، با احســــاست ، . . . 
 
مردونه حــــــرف بزن ، مـــــــــردونه بخنــــــد ، مردونه گریــــــه کن ،
مــــــردونه عشــــــق بورز ، مردونه ببــــــــخش ، . . . !
 
مرد بــــــاش و هیچ وقت نامـــــردی نکن ؛
 
 
مخصوصـــــا در حق کســـــی که باورت کــــــرده 

چگونه دست دلم را بگيرم ودر كنار
دلتنگيهايم قدم بزنم
در اين خيابان
كه پر از چراغ و چشمك ماشينهاست
...نه آقايان:
مسير من با شما يكي نيست
از سرعت خود نكاهيد
من آداب دلبري را نمي دانم

ـچقدر دلم می خواهد نامه بنویسم
تمبر و پاکت و کاغذ هم هست و یک عالمه حرف....
کاش کسی جایی منتظرم بود
  
عادت ...
 
       چه طعم تلخی دارد ...
 

 
 
 وقتی آن را باعشق اشتباه می گیری

 
 
 
من در ڪنار همہ تو را ڪم دارم ..... 
آنها ڪہ از دور نگاه میڪنند !
 

می گویند :تو چہ ڪم دارے ؟ هیچ !!!
 

و من باراטּ اشڪهایم را در ابر چشمانم پنهاטּ میڪنم
 

و با لبخند پوچے بہ نشانہ تایید سر تڪاטּ مے دهم ...
 

اما خود میدانم ڪہ هر گاه دروטּ خود را میڪاوم
 

بہ یک غم بزرگ میرسم ...
 

و آن غم نبودטּ توست !!!


. 

 

        
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 8 تير 1392برچسب:, | 14:12 | نویسنده : حالایه چیزی هست |
  • لیموزین
  • پنس