من اینو ازیه وبلاگ ضددختربرداشتم  لطفابخونید

2_ میخوان سر کارش بذارن(صدتا G f دارن به همشون میگن من باهات ازدواج میکنم)

3_میخوان آخرش وقتی دختره عاشقش شد بهش زد حال بزنن ودختره هم میشه همین آنتی پسرهای فعلی

 

 

3_ واسه وقت گذرونی می خوان(چه سرگرمی بهتر از خر کردن دخترا)

4_ واسه خندهمیخوان(با دوستاش میشینه دختررو سر کار میذاره بعد کلی بهش می خندن)

5_............

تا به یه دختر متلک میندازن با خودش میگه وای من چقدارزش دارم چه نازم(با اون لباسهای تنگ وچندش آور)ولی واسه پسرا درحد گوسفند هم ارزش ندارن و پسرا برا جور کردن خنده متلک می پرونن

اولش نازشو میکشن بعدش واسه اونا ناز میکنن

امابعضی ها همدیگرو واسه خودشون میخوان واسه عشقواسه دوست داشتن واسه اینکه همدم همدیگه باشن اما حالا دیگه هیشکی نمیتونه لیلی یا مجنون باشه تا یه سدی جلو راهشون پیدا میشه عشقشون نابود میشه براش مبارزه نمی کنن بی خیال میشن افسردگی میگیرن و............

من نظرم اینه که دخترا زود سر کار میرن وبا یه جمله دوست دارم عاشقت میشن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 1 تير 1392برچسب:, | 10:27 | نویسنده : حالایه چیزی هست |
  • لیموزین
  • پنس