یه عطرایی

یه آهنگایی


یه تکیه کلامایی


یه لباسایی


یه کارایی


یه روزایی


یه پارکایی


یه فیلمایی


یه عکسایی


یه


اینا شاید هیچی نباشن،اما گاهی خیلی عذاب آورن برای


یه آدمایی

 

 هميشه با تو ميمونم

چقدر اين جمله غمگينه
چرا چشماي مات من كسي اينجا نميبينه
تو از رفتن چه ميدوني
تمام وا‍‍ژه ها مردن
چه جوري ميشدم وقتي برام عكساتو آوردن
چقدر اين جمله غمگينه
تموم قصه بازي بود
تموم عشق تو چشماش
بفهمي صحنه سازي بود
تو با احساس من مردي
ديگه اينجا زمستونه
چرا بعد تو من تنهام
كسي اينو نميدونه
خيانت يعني تنهايي
همين حالي كه من دارم
همين بغضي كه ميبيني
هميشه توصدام دارم
خيانت يعني باور كن
كه ديگه بر نمي گرده
مرور خاطرات تو منو بيهوده تر كرده
چقدر اين جمله غمگينه
تموم قصه بازي بود
تموم عشق تو چشماش
بفهمي صحنه سازي بود
تو با احساس من مردي
ديگه اينجا زمستونه
چرا بعد تو من تنهام
كسي اينو نميدونه
هميشه با تو ميمونم
چقدر اين جمله غمگينه
چرا چشماي مات من كسي اينجا نميبينه
تو از رفتن چه ميدوني
تمام وا‍‍ژه ها مردن
چه جوري ميشدم وقتي برام عكساتو آوردن

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 24 خرداد 1392برچسب:, | 15:11 | نویسنده : حالایه چیزی هست |
  • لیموزین
  • پنس