تاریکی اتاقم شکسته میشود با نوری ضعیف....

لرزشی روی میز کنار تختم میفتد....

ازین صدا متنفر بودم اما....

چشم هایم رامیمالم....

new message....

تا لود شود آرزو میکنم....کاش تو باشی....
سکوت میکنم....آرزوی بی جایی بود!!!!
 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت11:07---27 تير 1392
سلام به وبلاگت سر زدم خیلی قشنگ و شیک بود .من که پسندیدم .اگه وقت کردی یک سری هم به وبلاگ من بزن خوش حال میشم .با تشکر مدیر وبلاگ شهر آفتاب

میثم
ساعت21:03---26 تير 1392
سلام وبلاگ خوبی داری به وبلاگ من هم یه سری بزن http://sms1010.loxblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, | 15:15 | نویسنده : حالایه چیزی هست |
  • لیموزین
  • پنس