سه برابر کردن شارژ

 

 
ابزار های جاســـــــوسی

خطر سرقت و جاسوسی از شما - وبلاگ تحلیی و خبری برای اگاهی عموم مردم

 

دوستان دیگه چطور بگم مراقب خودتون باشید .. بابا انقدر ساده نباشین گول این دزد های اینترنتی رو نخورید . اینها حلال و حرام که هیچ ، شرف و انسانیت هم سرشون نمیشه . پولی که به زحمت و با زحمت فراوان بدست اوردین رو به راحتی از بین نبرین..

یعنی چی اخه شارژ ایرانسل سه برابر ، شارژ ایرانسل چند برابر .. مگه مسخره بازیه.. مگه تکنسین های ایرانسل انقدر بیسوادن چنین کدی رو بین ملت بذارن .. مگه شرکت ایرانسل صاحب نداره که حساب سود و زیان خودش رو بکنه!!!!

 

به پیر به پیغمبر ، شارژ خودتون رو نفرستین برا دزد ها .. اخه چقدر باید سو استفاده بشه ازتون تا یاد بگیرین که ترفند و هک و اینطور چیزا کارایی نیست که هکر ها بیان عمومیش کنن به همه جار بزنن بخوان یاد بدن..

مطمئن باشین میخوان سرتون کلاه بذارن ، اگه میگین شما این ها رو خیلی وقته فهمیدین پس ترو خدا برای خنده هم که شده دور هم که هستین به هم این مطلب وبلاگ رو یاداوری کنین . اگه همه میدونستن که هیچ میزنین همه زیر خنده اما اگه کسی بود که ندونست اون موقع میشه که جلوی زیان دوستان و اقوامتون رو گرفتین .

به عکس های زیر توجه کنید تا شارژ ایرانسل شما زیاد بشه!!

این عکس بالا دیگه سوخته چون باید رمز وارد بشه


 

باز به شماره ایرانسل بالا توجه کنید : 09359794499


 

و شماره ایرانسل بالا : 09366918839


 

این عکس دیگه خیلی روش کار شده : به شماره ایرانسل شارژ سه برابر کن دقت کنید :

09368891486

 


 

در تصویر بالا مثلا عکس موبایلشه که گفته مثلا ایرانسلش رو شارژ کرده ، جالب اینجا بود که همین الان من به این شماره ایرانسل زنگ زدم روشن بود گوشیش، سریع قطع کرد!! بیچاره از خواب پرید یهو . دوباره که زنگ زدم  خاموش کرد شمارشو: 09370957948 

 


 

 

شماره تابلوی بالا رو برای شارژ دزدی نگاه کنید : 09355784342

 

 


 

 

 

و این هم گول زننده ترین شماره ای که من برخوردم : 09333039099

معلوم نیست مال کدوم بی ... 

 



دوستان گلم، وبگردای عزیز یا هر کی که داری این پست رو میخونی .. شاید اتفاقی به این پست وبلاگ برخورده باشی ، این موضوع رو با همه دوستاتون چه اونایی که باهوشن و میدونن چه اونایی که بی اطلاع از همه جا هستن در میون بذارید.. و بگید که سیمکارت خودشون رو به غیر از کد های 140 و 144 با هیچ کد دیگه ای شارژ نکنن...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:, | 9:16 | نویسنده : حالایه چیزی هست |
  • لیموزین
  • پنس